Chì tippu di pickleball paddle hè megliu per i principianti?

In generale, u megliu pickleball paddle per un principiante hè quellu chì hè còmode di mantene è hà una grande superficia di colpi.Inoltre, cumu ghjucà u ghjocu pò cambià u tipu di paddle chì duvete aduprà.

I principianti duveranu principià cù una pala chì hè faciule d'utilizà.Serà u ghjocu più piacevule per voi, chì vi permetterà di sviluppà e vostre cumpetenze più veloce.Mantene a bola in ghjocu hè u megliu modu per diventà còmode cù u sport.

Pesu di u paddle
Una di e cose più impurtanti per cunsiderà quandu selezziunate una paleta di pickleball hè u pesu.U pesu di u paddle impacta a capacità di ghjucà u ghjocu.
E linee guida di pesu per i paddles sò i seguenti:
▪ Pagaie leggere (<7,2 oz)
▪ Pagaie di pesu mediu (7,3-8,4 oz)
▪ Pagaie pesanti (> 8,5 oz)

Dimensione di l'impugnatura di a pagaia Pickleball
Un altru fattore impurtante per cunsiderà quandu selezziunate una paleta di pickleball hè a dimensione di grip.Pickleball paddle grips sò tipicamente trà 4 è 4,5 inch in circunferenza.
Una dimensione di grip di pickleball sbagliata pò cuntribuisce à ferite, cusì truvà una bona dimensione di grip di pickleball pò aiutà à sguassà u dolore di u coddu di pickleball.

Materiali in paddles
A scelta di una paleta di pickleball pò ancu esse influenzata da u materiale chì hè fattu.Ci sò vantaghji è svantaghji à ognunu di sti materiali.
I materiali populari di pale di pickleball includenu:
▪ Legnu - U più prezzu è più pesu.
▪ Grafite - Caru è liggeru.Eccellente prestazione.
▪ Composite - Una terra media trà lignu è grafite.Disponibile in una varietà di pesi è prezzi.

Core Construction
U materiale di u core hè essenziale quandu sceglite u paddle ghjustu per voi.In generale, ci sò trè materiali usati per fà nuclei di pale di pickleball:
▪ Aluminium - più forte mentre resta ligeru.
▪ Sè vo valurizà maneuverability è cuntrollu, ma pò esse manca in putenza.
▪ Nomex - putenza è precisione.
▪ Polimeru - face un paddle tranquillu

Forme di pale di pickleball
I paddles Pickleball venenu in una varietà di forme è dimensioni.In ogni casu, secondu e regule di pickleball, a lunghezza è a larghezza di a paleta di pickleball (cumpresu a guardia di u bordu è u capu nantu à u manicu) ùn pò micca più di 24 inch.
Trè tipi cumuni di paddles sò dispunibili;standard, allungati, è paddles cù manichi più longu.


Tempu di posta: 05-Jan-2023