Pickleball: Un ghjocu di paddle vivace per tutte l'età è a pupulazione

Pickleball hè statu inventatu in u 1965 cum'è un ghjocu di cortile di i zitelli, in Bainbridge Island, Washington.Pickleball hè un sport di racket / paddle chì hè statu creatu cumminendu elementi di parechji altri sporti di racket.

Un tribunale di pickleball hè simili àbadminton, cù una reta simili àtennis, è i paddles sò simili à quelli intennis di tavulinu.Hè cum'è una mistura di tennis, badminton è tennis di tavola.Dui o quattru ghjucatori utilizanu paddles solidi per chjappà una bola di polimeru perforata nantu à una reta.

Pickleball
Immagine culurita di duie squadre chì ghjucanu à Pickleball in un furmatu di doppiu mistu.

A quantità di l'attività è l'eserciziu di pickleball hè più chjuca di quella di u tennis, è e persone chì ùn ghjucanu micca bè à tennis sò adattati per ghjucà à pickleball cum'è un esercitu regulare.In particulare per quelli chì ùn anu micca e cundizioni per ghjucà à tennis, tennis di tavola è badminton, quandu volenu truvà sporti più intensi, pickleball hè una scelta eccellente.

U scopu di Pickleball allora è avà era di creà un ghjocu chì hè divertente per ogni membru di a famiglia.A diffusione di u sport hè attribuita à a so popularità in i centri cumunitarii, classi di educazione fisica, parchi publichi, club di salute privati, strutture YMCA è cumunità di pensione.

Pickleball 1

Chì sò e 5 regule basiche di pickleball?

E cinque regule di pickleball sò chì u ballu deve esse inbounds, duverebbe esse un saltu per u latu, u sirviziu deve esse fattu à a basa, u serve ùn pò micca sbarcà in a zona di no-volley, è u ghjocu finisci à 11, 15. , o 21 punti.

Chì sò e 10 regule di pickleball?

U Top 10 Reguli di Pickleball

● Regoli è dimensioni Court.
● Regoli di sequenza di serviziu.
● Regoli di serviziu.
● Doppiu Bounce Rule.
● No-volley Rule.
● Seconda Regla di Bounce.
● Out of Bounds Rule.
● Regoli Net.

Chì equipamentu hè necessariu per pickleball?

L'equipaggiu necessariu necessariu per ghjucà à pickleball include pickleball paddles, pickleballs, una corte di pickleball, è una rete di pickleball.A cinta pò esse necessariu per identificà e dimensioni di u tribunale è i marcati se un tribunale ufficiale ùn hè micca dispunibule.

Perchè u pickle ball hè cusì populari?

Hè un ghjocu chì hè adattatu per i ghjucatori di tutte l'età è i livelli di cumpetenza.E regule per pickleball sò simplici, facendu un grande sport introduttivu.Pò esse ancu un ghjocu sfida, veloce è cumpetitivu quandu a ghjente diventa più esperta di ghjucà.


Tempu di Post: 19-May-2022