Cosa hè un supportu di telefuninu per bicicletta

In questa era rapida, assai ciclisti sò abituati à cunfidassi di i so telefoni mentre cavalcate, utilizendu software di navigazione, ascoltendu musica o chatte.Questu hè diventatu un fenomenu cumuni, cum'è quandu guida.

Ovviamente, u telefuninu hè cum'è u timone di a barca per u cavaliere, chì li furnisce servizii convenienti è mantene tuttu: infurmazione, divertimentu è cuntrollu, etc.

图片12

In ogni casu, i telefoni smartphones ùn sò micca boni in questi ghjorni, è quandu sceglite di cavalcà à alta velocità è traverse terreni accidentati, serà una grande perdita se l'abbandunate accidentalmente in terra è u rompe.È hè difficiule d'imaginà un cavalieri à cavallu cù un telefunu in una manu è un manubriu in l'altru, chì hè senza dubbitu assai periculosu per u cavalieri.

图片15

Questu hè induve un parafangu per u telefuninu di bicicletta hè utile quandu vi dumandate cumu sicurizà u vostru telefunu à a vostra bicicletta.

A funzione di u mudguardu di u telefuninu mobile hè chì ùn importa ciò chì u terrenu hè, pudete stallà fermamente u vostru telefuninu nantu à a bicicletta, girallu in ogni angulu, pudete vede chjaramente l'infurmazioni sopra, è fucalizza più nantu à cavallu.È quandu scontri u malu tempu, u supportu di u telefunu hà ancu proprietà impermeabili.

图片14

Dunque, per avè una sperienza di equitazione megliu, cuntrollà l'infurmazioni, gode di l'intrattenimentu, è à u stessu tempu per a vostra propria sicurità, andate à piglià u vostru propiu supportu di telefuninu è cuminciate un viaghju piacevule.


Tempu di Postu: Aug-30-2022